salembemanA

مطالب آموزشی پزشکی

salembemanA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

فواید روغن نارگیل

1-روغن نارگیل برای مو

استفاده منظم از روغن نارگیل به ضایعه کاهش میزان پروتئین در مو کمک می کند. بعلاوه باعث جلوگیری از شکستگی ساقه مو در طول شانه کردن که ضعف آن به علت از دست دادن محتوای پروتئین است، می شود. این یک یافته بزرگ است. روغن نارگیل می‌تواند به طور مستقیم بر روی موهای خیس یا خشک اعمال شود. با این حال، بهترین مزایا با ماساژ روغن داغ روی مو بدست می آید.

روغن را کمی گرم کنید و به آرامی آن را بر روی پوست سر بمالید و آن را در طول ساقه مو بکشید؛ و موها را با یک حوله حمام بپوشانید و حدود 20 دقیقه صبر کنید. سپس موها را با آب سرد بشویید. این برنامه می‌تواند به صورت هفتگی انجام شود تا موهایی نرم‌تر اما قوی ایجاد شود. ضخامت میله مو بدلیل کاهش پروتئین، می‌تواند از طریق استفاده مداوم، بهبود یابد.

2- روغن نارگیل برای پوست

روغن نارگیل بهترین راه حل برای پوست خشک است. استفاده منظم از آن به سرعت به پوست کمک می کند سلول های مرده، پوسته و هر عفونتی که ممکن است در حال ظهور باشد را از بین ببرد. استفاده از روغن نارگیل درست بعد از حمام، رطوبت را داخل سلول‌ها نگه می دارد و باعث می‌شود که پوست صاف شود. در ماه‌های زمستان، استفاده از روغن نارگیل پوست را کمی گرم نگه می‌دارد چون لایه روغن به عنوان عایقی ملایم عمل می‌کند؛ بنابراین، از مشکلات خشکی پوست در زمستان جلوگیری می‌کند.

روغن نارگیل به راحتی برای هر گونه عفونت پوستی استفاده می شود؛ زیرا یک ضد قارچ و ضد باکتری قوی است.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • سمیرا رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی